top of page

To była przygoda!


Kochani trzecioklasiści!

Spędziłem u Was prawie cały rok. Tylu przygód, co z Wami nie przeżyłem chyba przez całe moje misiowe życie. Jesteście cudownymi, mądrymi dziećmi, a ja mnóstwo się od Was nauczyłem. Doskonale się bawiłem z Waszą klasą. Uwielbiałem jeździć z Wami na wycieczki. Bardzo się cieszyłem, gdy mogłem odwiedzać Was w domach, gdy dostawałem od Was listy, gdy robiliście moje portrety, nagrywaliście audiobooka o mnie... Każde działanie, do którego mnie zaprosiliście było ciekawe i codziennie zastanawiałem się, jaka dziś czeka mnie niespodzianka.

Ten rok był wspaniały!!!

Bardzo Wam wszystkim dziękuję :)

W czwartej klasie życzę Wam co najmniej tylu przygód, ile mieliście w trzeciej - mam nadzieję, że nie zapomnicie o Waszym wiernym przyjacielu - misiu Paddingtonie.

Powodzenia!

Ostatnie posty
bottom of page